preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mikleuš

 > Naslovnica
Vijesti

Rezultati ankete - roditelji

Autor: Tanja Štefok Mikić, 9. 4. 2020.

Ukupno 35 roditelja ispunilo je kratku anketu o iskustvima u nastavi na daljinu.

Rezulatati se nalaze pod Opširnije.

1. Jeste li zadovoljni nastavom na daljinu?

Da - 17 odgovora (48,6%)

Osrednje - 15 odgovora (42,9%)

Ne - 3 odgovora (8,6%)

 

2. Koje su po Vama prednosti nastave na daljinu?

Nema prednosti - 5 odgovora

Pojedinačni odgovori roditelja:

Samostalnost djece; Super je; Djeca se uče snalaziti bolje nego obično; Stvaranje vlastitog rasporeda; Što smo u kontaktu s učiteljicom; Prednosti su što moraju više sami razmišljati i donositi zaključke; Mogu više kontrolirati dijete, ima li zadaće i da li sve ispunjava na vrijeme; Mogu djetetu kad mu nešto zapne, opširnije objasniti; jedino to što su kod kuće, sjednu za računalo i rješavaju zadatke; U kriznoj situaciji jedini način učenja i kontrole učenja; Noviji i zanimljiviji način obrade gradiva; Neće ponavljati razred; Ne znam...

 

3. Koje su poteškoće ovog načina rada?

Po mom ih nema sve super.

Nema ih.

Sve.

Ne mogu djetetu sve objasniti kao što to mogu učitelji.

Trebaju veću pomoć roditelja.

Ponekad opterećenost sustava.

Sve je poteškoća.

Teško se organizirati s dvoje djece uz posao.

Nema poteskoća.

Slabo objašnjeno gradivo.

Nekima je možda malo teže skužiti to sve preko računala.

Stalni rad na računalu!

Nema poteškoća.

Previše vremena oduzima roditelju koje je potrebno za obavljanje dnevnih obaveza.

To što ja ne mogu objasniti djetetu gradivo kako bi mu učiteljica objasnila.

Nemogućnost prisustva roditelja koji rade.

Poteškoće su što se pojedini predmeti kao npr. matematika i engleski ne mogu ovako dobro shvatiti.

Djeca slabije nauče kod kuće nego u školi, učiteljica im može više pažnje posvetiti i bolje zna objasnit inego roditelji!

Roditelji su dosta opterećeni.

Pošto su naučili na nastavu u učionici teže ih je motivirati kad su kod kuće.

Nedostatak druženja djece.

Djeca teže shvaćaju gradiva.

U početku preopterećen sustav, no sada je sve u redu.

Brže gubljenje kocentracije kod pisanja i riješavanja zadataka jer smo doma.

Spori internet.

Poteškoće rada su te da im nema nitko stručno objasniti nova gradiva da bih mogli postići neki uspjehosim roditelja ili prisutnih u kući, a promjene su velike.

Nastavnik ne moze objasniti djeci gradivo kao u školi.

Ništa.

Prevelika odgovornost stavljena na učenike.

Učenik je prepušten da radi sam ili uz pomoć roditelja.

Poteškoće su naravno te da ja kao majka učiteljica nemam određene kvalitete da djetetu na pravi način nešto objasnim jer za to nisam školovana, ali sve u svemu dobro se snalazimo.

Za sada nema poteškoća.

Slab internet.

Djeca ponekad ne shvaćaju rad ozbiljno.

 

4. Koliko Vaše dijete/djeca provodi/e vremena za nastavu na daljinu?

do 2 sata dnevno - 2 odgovora (5,9%)

od 2 do 4 sata dnevno - 13 odgovora (38,2%)

od 4 do 6 sati dnevno - 16 odgovora (47,1%)

više od 6 sati dnevno - 3 odgovora (8,8%)

 

5. Imate li neki prijedlog ili komentar za poboljšanje nastave na daljinu?

Nemam. - 5 odgovora

Ukinuti što prije. - 2 odgovora

Pojedinačni odgovori roditelja:

Uvesti više informatike i ranije početi s njom u nižim razredima. Izbaciti vjeronauk.
Malo manje zadataka jer dobiju previše predmeta u jednom danu.
Možda sudjelovanje u nastavi online u stvarnom vremenu.
Da se zadaće šalju u inbox iz svih predmeta da drugi učenici ne prepisuju.
Mislim da je trenutno takav način rada zadovoljavajući. I da se svi trude koliko mogu.
Da se učitelji pojedini potrude da djeci daju zadatke normalno do 13 sati kao što su išli u školu. Neki učitelji se sjete djeci dati zadatke tek nakon 15 sati.
Ne razumijem se pretjerano u tehnologiju tako da ću ostati zasad bez komentara.
Ne hvala za druga pitanja obratite se ministrici obrazovanja, lijep pozdrav.
Nastavnici bi mogli stavljati detaljnije upute za rad.

 




CMS za škole logo
Osnovna škola Mikleuš / Školska 13, HR-33517 Mikleuš / os-mikleus.skole.hr / ured@os-mikleus.skole.hr
preskoči na navigaciju