Dječje stvaralaštvo u 3. razredu na satu Likovne kulture
Autor: Tanja Štefok Mikić, 23. 4. 2020.
Učenici 3. razreda veliki su ljubitelji likovnog stvaralaštva. Sat Likovne kulture za njih predstavlja oduševljenje, stvaranje, igranje, otkrivanje novog i pronalaženje posebnih rješenja u materijalu.
Kod njih likovne aktivnosti potiču fokusiranje, odnosno, usmjeravanje pažnje na bitno. Primijetila sam da češće bavljenje likovnošću djeluje na bolju koncentraciju i u drugim aktivnostima. Učenici djeluju opušteno, smireno i zadovoljno, a u tim trenucima stvaraju najveća blaga.
Kad pogledamo njihove uratke, sa sigurnošću možemo zaključiti da im je likovni zadatak u potpunosti jasan, da su iznalazili najbolje načine za rješavanje likovnog problema, a nadasve da su uživali stvarajući likovno djelo.
U mome razredu stvaraju pravi mali umjetnici. Svaki put kada izložimo uratke, svi su spremni argumentirano analizirati likovne radove.
Upotreba različitih materijala, rješavanje problema koje donosi likovni proces, eksperimentiranje i traženje novih spoznaja pridonosi razvoju divergentnog mišljenja, a samim time i kreativnosti.
Likovne aktivnosti potiču opuštanje cijelog organizma i lučenje hormona sreće, što rezultira kvalitetnijim življenjem. Njihovi radovi to dokazuju. Stvaralaštvo u 3. razredu je ogromno i neprocjenjivo.
Učiteljica Svjetlana Mojzeš
Grafička modulacija, Matea Funtek i Lana Trupina
Portreti Tene Marije Rajner i Nike Škulj
Plošno istanjena masa
Grafička modelacija, Tena Maria Rajner
Slikarska tekstura, akromatski tonovi, Marko Blažević
Modelacija i modulacija Nikolina Baro i Matea Funtek
Svirač, Nika Škulj
Portret, Nikolina Baro
Portret, Ivan Cesarec
Portret, Leon Ružička
Grafika, kartontisak, Ivan Cesarec
Skulptura, Luka Ružička, Mauro Butorac, Roko Šantić
Više učeničkih radova pogledajte u prilogu...