preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mikleuš

 > Naslovnica
Vijesti

Pozdrav proljeću na Bajeru

Autor: Tanja Štefok Mikić, 24. 3. 2017.

Dana 22.3. učenici razredne nastave sa svojim učiteljicama realizirali su izvanučioničku nastavu Pozdrav proljeću.

U srijedu 22. ožujka bio je sunčani proljetni dan .Učenici razredne nastave išli su na izvanučioničku nastavu na Bajer. Na izvanučioničkoj nastavi sudjelovali su svi učenici od 1. do 4. razreda matične i  područne škole Četekovac zajedno sa svojim učiteljicama. Polazak je bio u 10 sati. 

Šetnjom kroz ulice Mikleuša promatrali smo promjene u prirodi. Obišli smo školski vrt i uočili proljetnice (jaglace, šafrane, narcise.. ) koje su posadili učenici školske zadruge.  Kada smo  došli do Bajera i travnjaka, svaki je razred imao nastavu prema svom rasporedu (3 sata po 30 minuta). 

 Učenici su sa svojim učiteljicama obrađivali pjesme o vodi. Na taj način obilježili su Svjetski dan voda i tako podsjetili  učenike kako treba racionalno trošiti i zaštititi vodu i kako je čovjek glavni čimbenik koji remeti prirodnu ravnotežu.  Ponovili su  vode stajaćice i vode tekućice. Gdje su učenici zaključili da je Bajer –bara (voda stajaćica). Opisivali su  vremenske prilike u okolišu tijekom proljeća,  izdvojili  djelatnosti kojima se ljudi bave u proljeće, imenovali vjesnike proljeća, proljetnice i cvjetove na granama koji najavljuju proljeća, uočili povezanost podneblja zavičajne regije i života biljaka, životinja i ljudi.

Učenici 4.razreda su uočili i opisali nekoliko najpoznatijih biljaka i životinja travnjaka. Objasnili su  povezanost biljaka i životinja u životnoj zajednici travnjaka.  

Učenici su nosili i lopatice gdje su kopali rupu u tlu. Stavljali termometar i mjerili temperaturu tla. Također su mjerili temperaturu zraka i vode u Bajeru. Uočili su da su temperature različite. Na četvornom metru travnjaka promatrali su vrste biljaka i životinja.

 Učenici su slikali i crtali teme iz likovne kulture. Nakon toga je slijedio zajednički sat TZK. Prije odlaska pokupili su otpad; PVC boce i papire. Sunce je sve jače grijalo pa smo u  12 i 20 krenuli  prema školi. Pomalo umorni i puni novih znanja učenici su se vratili svojim kućama.

Idući dan u školi četvrtaši su sa svojim učiteljicom izradili zanimljiv i poučan plakat na temu Priroda i ja, a 3. razred je pisao sastavke na temu Proljeće u mom selu. 

Proljeće u mom selu

Stiglo je proljeće. Sunce jače grije. Dani su topli.

Pošli smo na izlet, na Bajer. Smjestili smo se u hladovinu ispod jednog bora. Promatramo i osluškujemo. Uz Bajer rastu brojne vrbe. Okitile su se žućkastim cvjetovima. Oko njih zuje pčele i bumbari. Iz krošnji drveća čuje se veseli pjev ptica. Procvale su divlje višnje, ringlovi i glog. Uz Bajer raste zukva i druge biljke. Po vodi plešu vodenpauci. Iznad vode smo vidjeli žute leptire. U vodi ima malih riba. Najviše šarana i babuški. Iznenadio nas je jedan žabac. Skočio je u vodu i sve nas uplašio. Prijatelju Luki su pale naočale u vodu. Brzo su nestale. Svi smo se smijali i tražili naočale. Iz polja dopire zvuk traktora. Počeli su proljetni radovi.

Proljeće u mom selu je raspjevano, mirisno, veselo, lijepo. Volim proljeće.

Ivona Troha, 3. razred

tekst: učiteljica Tatjana Sabo, fotografije: učiteljice razredne nastave




Vijesti

Pozdrav proljeću na Bajeru

Autor: Tanja Štefok Mikić, 24. 3. 2017.

Dana 22.3. učenici razredne nastave sa svojim učiteljicama realizirali su izvanučioničku nastavu Pozdrav proljeću.

U srijedu 22. ožujka bio je sunčani proljetni dan .Učenici razredne nastave išli su na izvanučioničku nastavu na Bajer. Na izvanučioničkoj nastavi sudjelovali su svi učenici od 1. do 4. razreda matične i  područne škole Četekovac zajedno sa svojim učiteljicama. Polazak je bio u 10 sati. 

Šetnjom kroz ulice Mikleuša promatrali smo promjene u prirodi. Obišli smo školski vrt i uočili proljetnice (jaglace, šafrane, narcise.. ) koje su posadili učenici školske zadruge.  Kada smo  došli do Bajera i travnjaka, svaki je razred imao nastavu prema svom rasporedu (3 sata po 30 minuta). 

 Učenici su sa svojim učiteljicama obrađivali pjesme o vodi. Na taj način obilježili su Svjetski dan voda i tako podsjetili  učenike kako treba racionalno trošiti i zaštititi vodu i kako je čovjek glavni čimbenik koji remeti prirodnu ravnotežu.  Ponovili su  vode stajaćice i vode tekućice. Gdje su učenici zaključili da je Bajer –bara (voda stajaćica). Opisivali su  vremenske prilike u okolišu tijekom proljeća,  izdvojili  djelatnosti kojima se ljudi bave u proljeće, imenovali vjesnike proljeća, proljetnice i cvjetove na granama koji najavljuju proljeća, uočili povezanost podneblja zavičajne regije i života biljaka, životinja i ljudi.

Učenici 4.razreda su uočili i opisali nekoliko najpoznatijih biljaka i životinja travnjaka. Objasnili su  povezanost biljaka i životinja u životnoj zajednici travnjaka.  

Učenici su nosili i lopatice gdje su kopali rupu u tlu. Stavljali termometar i mjerili temperaturu tla. Također su mjerili temperaturu zraka i vode u Bajeru. Uočili su da su temperature različite. Na četvornom metru travnjaka promatrali su vrste biljaka i životinja.

 Učenici su slikali i crtali teme iz likovne kulture. Nakon toga je slijedio zajednički sat TZK. Prije odlaska pokupili su otpad; PVC boce i papire. Sunce je sve jače grijalo pa smo u  12 i 20 krenuli  prema školi. Pomalo umorni i puni novih znanja učenici su se vratili svojim kućama.

Idući dan u školi četvrtaši su sa svojim učiteljicom izradili zanimljiv i poučan plakat na temu Priroda i ja, a 3. razred je pisao sastavke na temu Proljeće u mom selu. 

Proljeće u mom selu

Stiglo je proljeće. Sunce jače grije. Dani su topli.

Pošli smo na izlet, na Bajer. Smjestili smo se u hladovinu ispod jednog bora. Promatramo i osluškujemo. Uz Bajer rastu brojne vrbe. Okitile su se žućkastim cvjetovima. Oko njih zuje pčele i bumbari. Iz krošnji drveća čuje se veseli pjev ptica. Procvale su divlje višnje, ringlovi i glog. Uz Bajer raste zukva i druge biljke. Po vodi plešu vodenpauci. Iznad vode smo vidjeli žute leptire. U vodi ima malih riba. Najviše šarana i babuški. Iznenadio nas je jedan žabac. Skočio je u vodu i sve nas uplašio. Prijatelju Luki su pale naočale u vodu. Brzo su nestale. Svi smo se smijali i tražili naočale. Iz polja dopire zvuk traktora. Počeli su proljetni radovi.

Proljeće u mom selu je raspjevano, mirisno, veselo, lijepo. Volim proljeće.

Ivona Troha, 3. razred

tekst: učiteljica Tatjana Sabo, fotografije: učiteljice razredne nastave




Vijesti

Pozdrav proljeću na Bajeru

Autor: Tanja Štefok Mikić, 24. 3. 2017.

Dana 22.3. učenici razredne nastave sa svojim učiteljicama realizirali su izvanučioničku nastavu Pozdrav proljeću.

U srijedu 22. ožujka bio je sunčani proljetni dan .Učenici razredne nastave išli su na izvanučioničku nastavu na Bajer. Na izvanučioničkoj nastavi sudjelovali su svi učenici od 1. do 4. razreda matične i  područne škole Četekovac zajedno sa svojim učiteljicama. Polazak je bio u 10 sati. 

Šetnjom kroz ulice Mikleuša promatrali smo promjene u prirodi. Obišli smo školski vrt i uočili proljetnice (jaglace, šafrane, narcise.. ) koje su posadili učenici školske zadruge.  Kada smo  došli do Bajera i travnjaka, svaki je razred imao nastavu prema svom rasporedu (3 sata po 30 minuta). 

 Učenici su sa svojim učiteljicama obrađivali pjesme o vodi. Na taj način obilježili su Svjetski dan voda i tako podsjetili  učenike kako treba racionalno trošiti i zaštititi vodu i kako je čovjek glavni čimbenik koji remeti prirodnu ravnotežu.  Ponovili su  vode stajaćice i vode tekućice. Gdje su učenici zaključili da je Bajer –bara (voda stajaćica). Opisivali su  vremenske prilike u okolišu tijekom proljeća,  izdvojili  djelatnosti kojima se ljudi bave u proljeće, imenovali vjesnike proljeća, proljetnice i cvjetove na granama koji najavljuju proljeća, uočili povezanost podneblja zavičajne regije i života biljaka, životinja i ljudi.

Učenici 4.razreda su uočili i opisali nekoliko najpoznatijih biljaka i životinja travnjaka. Objasnili su  povezanost biljaka i životinja u životnoj zajednici travnjaka.  

Učenici su nosili i lopatice gdje su kopali rupu u tlu. Stavljali termometar i mjerili temperaturu tla. Također su mjerili temperaturu zraka i vode u Bajeru. Uočili su da su temperature različite. Na četvornom metru travnjaka promatrali su vrste biljaka i životinja.

 Učenici su slikali i crtali teme iz likovne kulture. Nakon toga je slijedio zajednički sat TZK. Prije odlaska pokupili su otpad; PVC boce i papire. Sunce je sve jače grijalo pa smo u  12 i 20 krenuli  prema školi. Pomalo umorni i puni novih znanja učenici su se vratili svojim kućama.

Idući dan u školi četvrtaši su sa svojim učiteljicom izradili zanimljiv i poučan plakat na temu Priroda i ja, a 3. razred je pisao sastavke na temu Proljeće u mom selu. 

Proljeće u mom selu

Stiglo je proljeće. Sunce jače grije. Dani su topli.

Pošli smo na izlet, na Bajer. Smjestili smo se u hladovinu ispod jednog bora. Promatramo i osluškujemo. Uz Bajer rastu brojne vrbe. Okitile su se žućkastim cvjetovima. Oko njih zuje pčele i bumbari. Iz krošnji drveća čuje se veseli pjev ptica. Procvale su divlje višnje, ringlovi i glog. Uz Bajer raste zukva i druge biljke. Po vodi plešu vodenpauci. Iznad vode smo vidjeli žute leptire. U vodi ima malih riba. Najviše šarana i babuški. Iznenadio nas je jedan žabac. Skočio je u vodu i sve nas uplašio. Prijatelju Luki su pale naočale u vodu. Brzo su nestale. Svi smo se smijali i tražili naočale. Iz polja dopire zvuk traktora. Počeli su proljetni radovi.

Proljeće u mom selu je raspjevano, mirisno, veselo, lijepo. Volim proljeće.

Ivona Troha, 3. razred

tekst: učiteljica Tatjana Sabo, fotografije: učiteljice razredne nastave




CMS za škole logo
Osnovna škola Mikleuš / Školska 13, HR-33517 Mikleuš / os-mikleus.skole.hr / ured@os-mikleus.skole.hr
preskoči na navigaciju