Slatko, slađe, najslađe u 5. razredu
Autor: Tanja Štefok Mikić, 19. 4. 2024.
Učenici 5. razreda pod nastavom Hrvatskoga jezika prvi su se put susreli s pojmom stupnjevanje ili komparacija pridjeva. Kako bismo najlakše taj novi pojam pojasnili, donijeli smo razne slatkiše i grickalice. Uspoređivali smo ih po slatkoći, kiselosti, slanosti, kiselosti i gorčini. Naši stolovi bili su prepuni čokolade, keksa, bombona, čipsa, limuna, peciva…
Učenici su bili uzbuđeni i s radošću su obilazili „okusne stolove“, kušali ponuđeno te potom i ocijenili navedene proizvode. Svatko je za sebe pronašao najslađi slatkiš, kiseliji bombon od kiseloga bombona te najkiseliji limun.
Cilj ovoga sata bio je na što zanimljiviji način naučiti i pravilno pisati stupnjevanje pridjeva.
Koliko su učenici naučili, pokazat će slatke, slađe i najslađe ocjene.
Foto i tekst: Marina Dundović