Predavanje za učitelje
Autor: Tanja Štefok Mikić, 27. 1. 2014.
U četvrtak 23. siječnja 2014. profesorica Dinka Juričić iz Školske knjige održala je zanimljivo predavanje za učitelje Mikleuša, Čačinaca i Nove Bukovice. Tema je bila Kako problematične učenike učiniti svojim saveznicima u razredu?
Prof. Juričić objasnila nam je kako je emocionalna inteligencija koja podrazumijeva sposobnost prepoznavanja, razumijevanja i procjenjivanja svojih i tuđih osjećaja te upravljanje njima najmoćniji alat dobrog učitelja.
Zanimljivo je kako problematičan učenik najčešće nije neodgojen ili zločest (samo 7%), već su neki drugi uzroci za određeno ponašanje. Učenik može imati problem s učenjem (35%), probleme sam sa sobom (33%) ili problem s drugima (25%).
Predavanje za učitelje
Autor: Tanja Štefok Mikić, 27. 1. 2014.
U četvrtak 23. siječnja 2014. profesorica Dinka Juričić iz Školske knjige održala je zanimljivo predavanje za učitelje Mikleuša, Čačinaca i Nove Bukovice. Tema je bila Kako problematične učenike učiniti svojim saveznicima u razredu?
Prof. Juričić objasnila nam je kako je emocionalna inteligencija koja podrazumijeva sposobnost prepoznavanja, razumijevanja i procjenjivanja svojih i tuđih osjećaja te upravljanje njima najmoćniji alat dobrog učitelja.
Zanimljivo je kako problematičan učenik najčešće nije neodgojen ili zločest (samo 7%), već su neki drugi uzroci za određeno ponašanje. Učenik može imati problem s učenjem (35%), probleme sam sa sobom (33%) ili problem s drugima (25%).
Predavanje za učitelje
Autor: Tanja Štefok Mikić, 27. 1. 2014.
U četvrtak 23. siječnja 2014. profesorica Dinka Juričić iz Školske knjige održala je zanimljivo predavanje za učitelje Mikleuša, Čačinaca i Nove Bukovice. Tema je bila Kako problematične učenike učiniti svojim saveznicima u razredu?
Prof. Juričić objasnila nam je kako je emocionalna inteligencija koja podrazumijeva sposobnost prepoznavanja, razumijevanja i procjenjivanja svojih i tuđih osjećaja te upravljanje njima najmoćniji alat dobrog učitelja.
Zanimljivo je kako problematičan učenik najčešće nije neodgojen ili zločest (samo 7%), već su neki drugi uzroci za određeno ponašanje. Učenik može imati problem s učenjem (35%), probleme sam sa sobom (33%) ili problem s drugima (25%).