preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mikleuš

 > Naslovnica
Vijesti

Dan zamijenjenih uloga

Autor: Tanja Štefok Mikić, 26. 5. 2014.

Učenici 8. razreda imali su u srijedu 21. svibnja pomalo neobičan dan. Naime, kao i svake godine, održali smo Dan zamijenjenih uloga.

Svaki učenik 8. razreda odabrao je ulogu za sebe. Tako je Željko bio učitelj tjelesnog u 5. razredu, Leon u 7. razredu, a Kristijan u 8. razredu. David i Filip su bili ravnatelji, a Karlo i Domagoj domari. Valentina D. pomagala je kuharici Štefici, a Ana G. i Sara bile su učiteljice engleskog jezika. U 2. razredu Valentina I. predavala je prirodu, a Alen tjelesni. Ivana je bila učiteljica matematike u 4. razredu. Dario je bio knjižničar, a Ana K. pedagoginja.

Mentori su bili zadovoljni, a što kažu naši osmaši na pitanje što su radili, kako su se osjećali i bi li taj posao mogli raditi u budućnosti?

Dario: Bio sam knjižničar, naučio sam puno novih riječi. Vraćao sam knjige i tražio knjige iz drugih zemalja. Bilo je dobro, ali mislim da ne bi taj posao radio u budućnosti.

David: Ravnatelj nam je pričao kako doći do mjesta ravnatelja i kako obavljati taj posao. Mislim d asam se dobro snašao u toj ulozi i da bih mogao raditi taj posao.

Filip: Razgovarali smo. Osjećao sam se dobro. Teško je biti ravnatelj, moraš puno škola završiti.

Karlo: Vozili smo kosilicu i mentor nam je pokazao svoje radno mjesto i bilo je zanimljivo. Posao je super i volio bih biti domar.

Domagoj: Vozili smo traktorsku kosilicu, bilo je super. Osjećao sam se dobro i mislim da bih u budućnosti mogao raditi taj posao.

Alen: Predavao sam 2. razredu tjelesni. Vagali su se i mjerili, kasnije su igrali nogomet i graničara. Osjećao sam se dobro zato što su učenici bili zanimljivi. U budućnosti baš i ne vjerujem da bih mogao raditi taj posao.

Valentina I.: Predavala sam prirodu u 2. razredu. Učili smo obilježja vremena ljeti i radionicu u kojoj su trebali crtati ljetne radosti i nevolje. Imala sam tremu, ali bilo je dobro. Možda bih mogla, ali o tome moram dobro razmisliti.

Ana G.: Pripremala sam učenike za test. Pokušala sam ih kroz igre naučiti što više. Jako sam se trudila pomoći im i dobro ih pripremiti. Osjećala sam se super. Mislim d abih mogla u budućnosti raditi taj posao jer jako mi se sviđa. Volim raditi s djecom i pomagati im.

Sara: Učenici su pisali datume na ploču, ponavljali su present i past simple, zatim smo imali kviz. Osjećala sam se dobro, ali mislim da ne bih radila taj posao.

Željko: Bio sam u ulozi učitelja tjelesnog u 5. razredu. Osjećao sam se ugodno. Mislim da bih taj posao mogao raditi i jako mi se sviđa.

Ivana: U ulozi učiteljice matematike ispravljala sam domaće zadaće i ispite i nadgledavala rad učenika. Osjećala sam se jako dobro, bilo mi je vrlo zanimljivo. Mislim da bih mogla raditi taj posao, ali postoji nešto što me više zanima.

Valentina D.: Bila sam kuharica, slagala sam salamu na kruh, točila sam čaj za djecu koja se hrane i posluživala. Osjećala sam se vrlo ugodno i mislim da bih u budućnosti mogla raditi taj posao.

Ana K.: Podijelila sam pozive učenicima za njihove roditelje (za Vijeće roditelja) i pedagoginja mi je objašnjavala svoj posao. Osjećala sam se odlično, pedagoginja mi je sve objasnila i mislim da bih mogla raditi taj posao.

 

 

 




Vijesti

Dan zamijenjenih uloga

Autor: Tanja Štefok Mikić, 26. 5. 2014.

Učenici 8. razreda imali su u srijedu 21. svibnja pomalo neobičan dan. Naime, kao i svake godine, održali smo Dan zamijenjenih uloga.

Svaki učenik 8. razreda odabrao je ulogu za sebe. Tako je Željko bio učitelj tjelesnog u 5. razredu, Leon u 7. razredu, a Kristijan u 8. razredu. David i Filip su bili ravnatelji, a Karlo i Domagoj domari. Valentina D. pomagala je kuharici Štefici, a Ana G. i Sara bile su učiteljice engleskog jezika. U 2. razredu Valentina I. predavala je prirodu, a Alen tjelesni. Ivana je bila učiteljica matematike u 4. razredu. Dario je bio knjižničar, a Ana K. pedagoginja.

Mentori su bili zadovoljni, a što kažu naši osmaši na pitanje što su radili, kako su se osjećali i bi li taj posao mogli raditi u budućnosti?

Dario: Bio sam knjižničar, naučio sam puno novih riječi. Vraćao sam knjige i tražio knjige iz drugih zemalja. Bilo je dobro, ali mislim da ne bi taj posao radio u budućnosti.

David: Ravnatelj nam je pričao kako doći do mjesta ravnatelja i kako obavljati taj posao. Mislim d asam se dobro snašao u toj ulozi i da bih mogao raditi taj posao.

Filip: Razgovarali smo. Osjećao sam se dobro. Teško je biti ravnatelj, moraš puno škola završiti.

Karlo: Vozili smo kosilicu i mentor nam je pokazao svoje radno mjesto i bilo je zanimljivo. Posao je super i volio bih biti domar.

Domagoj: Vozili smo traktorsku kosilicu, bilo je super. Osjećao sam se dobro i mislim da bih u budućnosti mogao raditi taj posao.

Alen: Predavao sam 2. razredu tjelesni. Vagali su se i mjerili, kasnije su igrali nogomet i graničara. Osjećao sam se dobro zato što su učenici bili zanimljivi. U budućnosti baš i ne vjerujem da bih mogao raditi taj posao.

Valentina I.: Predavala sam prirodu u 2. razredu. Učili smo obilježja vremena ljeti i radionicu u kojoj su trebali crtati ljetne radosti i nevolje. Imala sam tremu, ali bilo je dobro. Možda bih mogla, ali o tome moram dobro razmisliti.

Ana G.: Pripremala sam učenike za test. Pokušala sam ih kroz igre naučiti što više. Jako sam se trudila pomoći im i dobro ih pripremiti. Osjećala sam se super. Mislim d abih mogla u budućnosti raditi taj posao jer jako mi se sviđa. Volim raditi s djecom i pomagati im.

Sara: Učenici su pisali datume na ploču, ponavljali su present i past simple, zatim smo imali kviz. Osjećala sam se dobro, ali mislim da ne bih radila taj posao.

Željko: Bio sam u ulozi učitelja tjelesnog u 5. razredu. Osjećao sam se ugodno. Mislim da bih taj posao mogao raditi i jako mi se sviđa.

Ivana: U ulozi učiteljice matematike ispravljala sam domaće zadaće i ispite i nadgledavala rad učenika. Osjećala sam se jako dobro, bilo mi je vrlo zanimljivo. Mislim da bih mogla raditi taj posao, ali postoji nešto što me više zanima.

Valentina D.: Bila sam kuharica, slagala sam salamu na kruh, točila sam čaj za djecu koja se hrane i posluživala. Osjećala sam se vrlo ugodno i mislim da bih u budućnosti mogla raditi taj posao.

Ana K.: Podijelila sam pozive učenicima za njihove roditelje (za Vijeće roditelja) i pedagoginja mi je objašnjavala svoj posao. Osjećala sam se odlično, pedagoginja mi je sve objasnila i mislim da bih mogla raditi taj posao.

 

 

 




Vijesti

Dan zamijenjenih uloga

Autor: Tanja Štefok Mikić, 26. 5. 2014.

Učenici 8. razreda imali su u srijedu 21. svibnja pomalo neobičan dan. Naime, kao i svake godine, održali smo Dan zamijenjenih uloga.

Svaki učenik 8. razreda odabrao je ulogu za sebe. Tako je Željko bio učitelj tjelesnog u 5. razredu, Leon u 7. razredu, a Kristijan u 8. razredu. David i Filip su bili ravnatelji, a Karlo i Domagoj domari. Valentina D. pomagala je kuharici Štefici, a Ana G. i Sara bile su učiteljice engleskog jezika. U 2. razredu Valentina I. predavala je prirodu, a Alen tjelesni. Ivana je bila učiteljica matematike u 4. razredu. Dario je bio knjižničar, a Ana K. pedagoginja.

Mentori su bili zadovoljni, a što kažu naši osmaši na pitanje što su radili, kako su se osjećali i bi li taj posao mogli raditi u budućnosti?

Dario: Bio sam knjižničar, naučio sam puno novih riječi. Vraćao sam knjige i tražio knjige iz drugih zemalja. Bilo je dobro, ali mislim da ne bi taj posao radio u budućnosti.

David: Ravnatelj nam je pričao kako doći do mjesta ravnatelja i kako obavljati taj posao. Mislim d asam se dobro snašao u toj ulozi i da bih mogao raditi taj posao.

Filip: Razgovarali smo. Osjećao sam se dobro. Teško je biti ravnatelj, moraš puno škola završiti.

Karlo: Vozili smo kosilicu i mentor nam je pokazao svoje radno mjesto i bilo je zanimljivo. Posao je super i volio bih biti domar.

Domagoj: Vozili smo traktorsku kosilicu, bilo je super. Osjećao sam se dobro i mislim da bih u budućnosti mogao raditi taj posao.

Alen: Predavao sam 2. razredu tjelesni. Vagali su se i mjerili, kasnije su igrali nogomet i graničara. Osjećao sam se dobro zato što su učenici bili zanimljivi. U budućnosti baš i ne vjerujem da bih mogao raditi taj posao.

Valentina I.: Predavala sam prirodu u 2. razredu. Učili smo obilježja vremena ljeti i radionicu u kojoj su trebali crtati ljetne radosti i nevolje. Imala sam tremu, ali bilo je dobro. Možda bih mogla, ali o tome moram dobro razmisliti.

Ana G.: Pripremala sam učenike za test. Pokušala sam ih kroz igre naučiti što više. Jako sam se trudila pomoći im i dobro ih pripremiti. Osjećala sam se super. Mislim d abih mogla u budućnosti raditi taj posao jer jako mi se sviđa. Volim raditi s djecom i pomagati im.

Sara: Učenici su pisali datume na ploču, ponavljali su present i past simple, zatim smo imali kviz. Osjećala sam se dobro, ali mislim da ne bih radila taj posao.

Željko: Bio sam u ulozi učitelja tjelesnog u 5. razredu. Osjećao sam se ugodno. Mislim da bih taj posao mogao raditi i jako mi se sviđa.

Ivana: U ulozi učiteljice matematike ispravljala sam domaće zadaće i ispite i nadgledavala rad učenika. Osjećala sam se jako dobro, bilo mi je vrlo zanimljivo. Mislim da bih mogla raditi taj posao, ali postoji nešto što me više zanima.

Valentina D.: Bila sam kuharica, slagala sam salamu na kruh, točila sam čaj za djecu koja se hrane i posluživala. Osjećala sam se vrlo ugodno i mislim da bih u budućnosti mogla raditi taj posao.

Ana K.: Podijelila sam pozive učenicima za njihove roditelje (za Vijeće roditelja) i pedagoginja mi je objašnjavala svoj posao. Osjećala sam se odlično, pedagoginja mi je sve objasnila i mislim da bih mogla raditi taj posao.

 

 

 




CMS za škole logo
Osnovna škola Mikleuš / Školska 13, HR-33517 Mikleuš / os-mikleus.skole.hr / ured@os-mikleus.skole.hr
preskoči na navigaciju