MEĐUNARODNI MJESEC ŠKOLSKIH KNJIŽNICA 2014.
Autor: Dinko Vekić, 24. 10. 2014.
Ovogodišnja tema: ''Školska knjižnica kao umna mapa''. Prije nego što kažemo kako smo u našoj školi obilježili ovogodišnji mjesec školskih knjižnica, prvo nešto o međunarodnom mjesecu školskih knjižnica.
Po preporuci Odbora za Međunarodno udruženje školskih knjižnica (International Association of School Librarianship - IASL) u prosincu 2007. Međunarodni dan školskih knjižnica promijenjen je u Međunarodni mjesec školskih knjižnica (ISLM - International School Library Month). Međunarodni dan školskih knjižnica prethodno se obilježavao zadnjeg ponedjeljaka u mjesecu listopadu, u svijetu od 1997., a u Hrvatskoj od 2002. godine.
Danas školski knjižničari diljem svijeta mogu izabrati jedan dan ili tjedan u listopadu za obilježavanje važnosti školskih knjižnica.
U skladu sa temom ''Školska knjižnica kao umna mapa'' učenici 5. razr. izradili su samostalno odgovarajuće umne mape. Umna mapa (engl.: mind map) kao pojam i sredstvo za rad uveo je britanski psiholog Tony Buzan (1913. - 1994.) a može se opisati kao ''tehnika i način za pamćenje'' i ''vizualni prikaz jednog tematskog područja''. Umne mape prikazuju naše misli i informacije pomoću riječi, boja, slika i grananja. U centru se postavi centralna tema (naziv umne mape) i centralna slika koja ukazuje na temu i tako nam osigurava lakše memoriranje teme i sadržaja umne mape.
Sljedi nekoliko slika koje pokazuju učenice i učenike tijekom izrade umnih mapa. Samo kliknite na poveznice/linkove (.jpg)...
uM1.jpg (156.37 KB)
uM2.jpg (131.29 KB)
uM3.jpg (165.16 KB)
uM4.jpg (168.66 KB)
uM5.jpg (136.03 KB)
uM6.jpg (165.86 KB)
MEĐUNARODNI MJESEC ŠKOLSKIH KNJIŽNICA 2014.
Autor: Dinko Vekić, 24. 10. 2014.
Ovogodišnja tema: ''Školska knjižnica kao umna mapa''. Prije nego što kažemo kako smo u našoj školi obilježili ovogodišnji mjesec školskih knjižnica, prvo nešto o međunarodnom mjesecu školskih knjižnica.
Po preporuci Odbora za Međunarodno udruženje školskih knjižnica (International Association of School Librarianship - IASL) u prosincu 2007. Međunarodni dan školskih knjižnica promijenjen je u Međunarodni mjesec školskih knjižnica (ISLM - International School Library Month). Međunarodni dan školskih knjižnica prethodno se obilježavao zadnjeg ponedjeljaka u mjesecu listopadu, u svijetu od 1997., a u Hrvatskoj od 2002. godine.
Danas školski knjižničari diljem svijeta mogu izabrati jedan dan ili tjedan u listopadu za obilježavanje važnosti školskih knjižnica.
U skladu sa temom ''Školska knjižnica kao umna mapa'' učenici 5. razr. izradili su samostalno odgovarajuće umne mape. Umna mapa (engl.: mind map) kao pojam i sredstvo za rad uveo je britanski psiholog Tony Buzan (1913. - 1994.) a može se opisati kao ''tehnika i način za pamćenje'' i ''vizualni prikaz jednog tematskog područja''. Umne mape prikazuju naše misli i informacije pomoću riječi, boja, slika i grananja. U centru se postavi centralna tema (naziv umne mape) i centralna slika koja ukazuje na temu i tako nam osigurava lakše memoriranje teme i sadržaja umne mape.
Sljedi nekoliko slika koje pokazuju učenice i učenike tijekom izrade umnih mapa. Samo kliknite na poveznice/linkove (.jpg)...
uM1.jpg (156.37 KB)
uM2.jpg (131.29 KB)
uM3.jpg (165.16 KB)
uM4.jpg (168.66 KB)
uM5.jpg (136.03 KB)
uM6.jpg (165.86 KB)
MEĐUNARODNI MJESEC ŠKOLSKIH KNJIŽNICA 2014.
Autor: Dinko Vekić, 24. 10. 2014.
Ovogodišnja tema: ''Školska knjižnica kao umna mapa''. Prije nego što kažemo kako smo u našoj školi obilježili ovogodišnji mjesec školskih knjižnica, prvo nešto o međunarodnom mjesecu školskih knjižnica.
Po preporuci Odbora za Međunarodno udruženje školskih knjižnica (International Association of School Librarianship - IASL) u prosincu 2007. Međunarodni dan školskih knjižnica promijenjen je u Međunarodni mjesec školskih knjižnica (ISLM - International School Library Month). Međunarodni dan školskih knjižnica prethodno se obilježavao zadnjeg ponedjeljaka u mjesecu listopadu, u svijetu od 1997., a u Hrvatskoj od 2002. godine.
Danas školski knjižničari diljem svijeta mogu izabrati jedan dan ili tjedan u listopadu za obilježavanje važnosti školskih knjižnica.
U skladu sa temom ''Školska knjižnica kao umna mapa'' učenici 5. razr. izradili su samostalno odgovarajuće umne mape. Umna mapa (engl.: mind map) kao pojam i sredstvo za rad uveo je britanski psiholog Tony Buzan (1913. - 1994.) a može se opisati kao ''tehnika i način za pamćenje'' i ''vizualni prikaz jednog tematskog područja''. Umne mape prikazuju naše misli i informacije pomoću riječi, boja, slika i grananja. U centru se postavi centralna tema (naziv umne mape) i centralna slika koja ukazuje na temu i tako nam osigurava lakše memoriranje teme i sadržaja umne mape.
Sljedi nekoliko slika koje pokazuju učenice i učenike tijekom izrade umnih mapa. Samo kliknite na poveznice/linkove (.jpg)...
uM1.jpg (156.37 KB)
uM2.jpg (131.29 KB)
uM3.jpg (165.16 KB)
uM4.jpg (168.66 KB)
uM5.jpg (136.03 KB)
uM6.jpg (165.86 KB)