Obilazak kulturnih ustanova u Osijeku - terenska nastava
Autor: Administrator , 10. 4. 2015.
Dana 9.4.2015. učenici razredne nastave (matične i područne škole) u pratnji učiteljica i pedagoginje bili su na terenskoj nastavi u Osijeku.
Nakon podjele doručka u školskoj kuhinji učenici razredne nastave (matične i područne škole OŠ Mikleuš) u pratnji učiteljica razredne nastave i pedagoginje, uz stručno vodstvo putne agencije, uputili su se u posjet Osijeku.
Prvo smo posjetili Dječje kazalište Branka Mihaljevića u Osijeku gdje smo pogledali predstavu ,,Pepeljuga'', potom je slijedilo razgledavanje kazališta i razgovor s glumcima i osobljem kazališta. Zatim smo se kompom uputili na lijevu obalu Drave. U restoranu smo ZOO hotela ručali, nakon čega smo se uputili u obilazak Tvrđe uz stručno vodstvo. U Tvrđi smo posjetili Muzej Slavonije i Baranje i Muzej školjaka i vodenog svijeta.
Učenici su bili jako uzbuđeni zbog odlaska na terensku nastavu. Zainteresirano su gledali predstavu, a nakon predstave postavljali pitanja glumcima i osoblju kazališta čime su ih nasmijali. Za vrijeme boravka u muzeju pozorno su slušali priče etnologinje i upoznavali prošlost našeg zavičaja. Posebno su ih zanimala stara oruđa i oružja kao i nakit i posuđe. Učenike se posebno dojmio Muzej školjaka i vodenog svijeta gdje su upoznali jedinstven životinjski svijet te smo se duže zadržali, nego što je bilo predviđeno, zbog velikog interesa učenika.
Obilazak kulturnih ustanova u Osijeku - terenska nastava
Autor: Administrator , 10. 4. 2015.
Dana 9.4.2015. učenici razredne nastave (matične i područne škole) u pratnji učiteljica i pedagoginje bili su na terenskoj nastavi u Osijeku.
Nakon podjele doručka u školskoj kuhinji učenici razredne nastave (matične i područne škole OŠ Mikleuš) u pratnji učiteljica razredne nastave i pedagoginje, uz stručno vodstvo putne agencije, uputili su se u posjet Osijeku.
Prvo smo posjetili Dječje kazalište Branka Mihaljevića u Osijeku gdje smo pogledali predstavu ,,Pepeljuga'', potom je slijedilo razgledavanje kazališta i razgovor s glumcima i osobljem kazališta. Zatim smo se kompom uputili na lijevu obalu Drave. U restoranu smo ZOO hotela ručali, nakon čega smo se uputili u obilazak Tvrđe uz stručno vodstvo. U Tvrđi smo posjetili Muzej Slavonije i Baranje i Muzej školjaka i vodenog svijeta.
Učenici su bili jako uzbuđeni zbog odlaska na terensku nastavu. Zainteresirano su gledali predstavu, a nakon predstave postavljali pitanja glumcima i osoblju kazališta čime su ih nasmijali. Za vrijeme boravka u muzeju pozorno su slušali priče etnologinje i upoznavali prošlost našeg zavičaja. Posebno su ih zanimala stara oruđa i oružja kao i nakit i posuđe. Učenike se posebno dojmio Muzej školjaka i vodenog svijeta gdje su upoznali jedinstven životinjski svijet te smo se duže zadržali, nego što je bilo predviđeno, zbog velikog interesa učenika.
Obilazak kulturnih ustanova u Osijeku - terenska nastava
Autor: Administrator , 10. 4. 2015.
Dana 9.4.2015. učenici razredne nastave (matične i područne škole) u pratnji učiteljica i pedagoginje bili su na terenskoj nastavi u Osijeku.
Nakon podjele doručka u školskoj kuhinji učenici razredne nastave (matične i područne škole OŠ Mikleuš) u pratnji učiteljica razredne nastave i pedagoginje, uz stručno vodstvo putne agencije, uputili su se u posjet Osijeku.
Prvo smo posjetili Dječje kazalište Branka Mihaljevića u Osijeku gdje smo pogledali predstavu ,,Pepeljuga'', potom je slijedilo razgledavanje kazališta i razgovor s glumcima i osobljem kazališta. Zatim smo se kompom uputili na lijevu obalu Drave. U restoranu smo ZOO hotela ručali, nakon čega smo se uputili u obilazak Tvrđe uz stručno vodstvo. U Tvrđi smo posjetili Muzej Slavonije i Baranje i Muzej školjaka i vodenog svijeta.
Učenici su bili jako uzbuđeni zbog odlaska na terensku nastavu. Zainteresirano su gledali predstavu, a nakon predstave postavljali pitanja glumcima i osoblju kazališta čime su ih nasmijali. Za vrijeme boravka u muzeju pozorno su slušali priče etnologinje i upoznavali prošlost našeg zavičaja. Posebno su ih zanimala stara oruđa i oružja kao i nakit i posuđe. Učenike se posebno dojmio Muzej školjaka i vodenog svijeta gdje su upoznali jedinstven životinjski svijet te smo se duže zadržali, nego što je bilo predviđeno, zbog velikog interesa učenika.